Tots els personatges, situacions i noms d´aquest diari són ficticis i qualsevol semblança amb la realitat és, òbviament, pura coincidència.

FAS TARD?

contador de visitas
contador visitas

dilluns, 24 de febrer del 2014

2 anys, resumint...

D'acord, aquesta sóc jo. Aquest matí. Ja sé que fa quasi dos anys que no penjo res.. M'ho tindreu en compte? Han passat moltes coses però no hi ha gaire a comentar... : unes 153 hores d'insomni, molta feina, uns quants clatellots, una mica de revolcar-se pel fang, però sóc bàsicament la mateixa. Fins i tot segueixo tenint el mateix pijama, ja ho veieu. Un parell d'arrugues més, casa nova, segueixo cuinant de manera incontinent. M'han sortit ulleres fosques sota els ulls i ja no marxen. Tots els meus amics s'han separat però sembla que la majoria ho disfruten. Això inclou el meu ex, que també és amic meu. Vull dir que el meu ex també s'ha separat, de mi, s'entén. O jo d'ell, qui sap.
He après unes quantes coses, la més important: no cal muntar les clares a punt de neu perquè els pastissos pugin. S'ha de ser pràctic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Què en penses?